РОЛЯ НА ОПОВЕСТЕНИТЕ В ИНТЕРНЕТ ЦЕННОСТИ ЗА БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ В БЪЛГАРИЯ

Автори

Ключови думи
ценности, опубличена фирмена култура, бизнес организации, интернет.

Резюме
Успешното позициониране на бизнес организациите в съвременните икономически условия изисква подходящо оповестяване във виртуалното пространство на ключови стратегически документи, един от които са фирмените ценности. Във връзка с това целта на статията е да се идентифицира и оцени ролята на ценностите, оповестени в интернет, на организации от различни сектори на българската икономика и да се направят препоръки за изграждането на фирмена ценностна система в условията на динамична, силно конкурентна и дигитално доминирана бизнес среда. Използваният инструментариум в изследването включва определяне на относителни величини, метод на сравнението и контент анализ. Резултатите от проучването показват, че в повечето от изследваните стопански сектори ценностите не заемат полагащото им се място на основен стратегически документ в системата на опубличената култура на бизнес организациите, като се отчитат и някои неточности при формулирането им.

JEL Класификатор: M14.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
Цена: 2 Точки

Още статии от този брой

  • SWOT АНАЛИЗ НА ТЕРИТОРИАЛНИ ОБЩНОСТИ В ЖИТОМИРСКА ОБЛАСТ

    В статията се разглеждат специфичните особености на провеждането на SWOT анализ на териториални общности. Установено е, че SWOT анализът включва идентифициране на силни и слаби страни, както и заплахи и възможности. Този процес е необходим за установяване на вериги от връзки между тези елементи, които впоследствие могат да се използват за ...

  • ИКОНОМИЧЕСКО БЛАГОСЪСТОЯНИЕ В СТРАНИТЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ

    Настоящото изследване се фокусира върху съпоставянето на страните от Европейския съюз по отношение на тяхното икономическо благосъстояние, като за целта e избрана съвкупност от индикатори, на базата на които държавите са групирани чрез използването на клъстерен анализ. Основната цел е да се установи подобряват ли във времето страните своите ...

  • ПОВЕДЕНИЕ НА ПОКОЛЕНИЕТО Z НА ПАЗАРА НА ТРУДА

    Тази статия има за цел да подобри знанията за поколението Z като участници на пазара на труда, както и да проследи основните тенденции, които движат изследванията по темата. За тази цел и с помощта на библиометрични техники е анализирана извадка от 102 публикации от Web of Science между 2009 и 2020 г. Изследването анализира най-разпознаваемите ...