РОЛЯ НА ОПОВЕСТЕНИТЕ В ИНТЕРНЕТ ЦЕННОСТИ ЗА БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИТЕ В БЪЛГАРИЯ
Автори
Ключови думи
ценности, опубличена фирмена култура, бизнес организации, интернет.
Резюме
Успешното позициониране на бизнес организациите в съвременните икономически условия изисква подходящо оповестяване във виртуалното пространство на ключови стратегически документи, един от които са фирмените ценности. Във връзка с това целта на статията е да се идентифицира и оцени ролята на ценностите, оповестени в интернет, на организации от различни сектори на българската икономика и да се направят препоръки за изграждането на фирмена ценностна система в условията на динамична, силно конкурентна и дигитално доминирана бизнес среда. Използваният инструментариум в изследването включва определяне на относителни величини, метод на сравнението и контент анализ. Резултатите от проучването показват, че в повечето от изследваните стопански сектори ценностите не заемат полагащото им се място на основен стратегически документ в системата на опубличената култура на бизнес организациите, като се отчитат и някои неточности при формулирането им.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 15
Цена: 2 Точки