БЮДЖЕТ ЗА МАРКЕТИНГ СТИМУЛИРАНЕ НАРЕГИОНАЛНИ ПЧЕЛНИ ПРОДУКТИ НА БАЗА ЦЕННОСТ

Автори

Ключови думи
М31, Q13

Резюме
Целта на изследването е формиране на бюджет за маркетинг стимулиране на пчелни продукти от област Русе на база ценност. Регионалните пчеларски стопанства трябва да се интегрират помежду си, за да формират солидна организация за създаване на продукти с висока добавена стойност, респективно и формиране на солиден бюджет за най-ефективните комуникационни инструменти. Бюджетът за маркетинг стимулиране на база ценност трябва да се третира като инвестиции за ценностни комуникации относно представяне на търсената, обещаната и желаната ценност на потребителите. Когато връзките с обществеността (PR) на база ценност не са осъществени добре, не само ще е необходим по-голям бюджет за останалите инструменти на комуникационния микс (реклама, лични продажби, насърчаване на продажбите и др.), но и ефективността им ще е по-ниска. Директният маркетинг (DM) има възможността да създава допълнителна стойност, да я предлага и да я комуникира с клиентите на база ценност в унисон с маркетинг инструментариума. Организацията на пчеларските стопанства трябва да фор¬мира виртуална общност, която с течение на времето ще натрупа информация за нуждите на потребителите, превръщайки се в общност със стойност. Тя ще насочи организацията не само към ценностна комуникация чрез PR и DM, но и към усъвършенстване на продуктите, пласмента, цените и като цяло подобряване на обслужването и удовлетвореността на клиентите.

JEL Класификатор:
Кодове на научна квалификация:
Страници: 14
Цена: 2 Точки

Още статии от този брой

  • ИЗПОЛЗВАНЕ НА ДИГИТАЛНИ УСЛУГИ ОТ НАСЕЛЕНИЕТО В БЪЛГАРИЯ: ОСНОВНИ ПРЕДПОСТАВКИ, ТЕНДЕНЦИИ И РЕГИОНАЛНИ ИЗМЕРЕНИЯ

    Дигитализацията на административните процеси и предоставянето на електронни услуги в България предизвика безспорно повишаване на административния капацитет не само на централни, но и на местните органи на властта. Същевременно различията в нивата на дигитални знания, умения и компетенции между българските региони предизвика определен дисбаланс в ...

  • ПОДХОД ЗА РАЗБИРАНЕ И ОЦЕНЯВАНЕ НА УПРАВЛЕНЧЕСКАТА ЕФЕКТИВНОСТ НА ЗЕМЕДЕЛСКИТЕ СТОПАНСТВА

    В разработката се адаптира Новата институционала икономика и се предлага подход за разбиране и оценяване на управленческата (governance) ефективност на фермите. Обосновава се, че фермата е ефективна, ако управлява всичките си транзакции и дейност по най-икономичния (еднакво или по-ефективен) начин в сравнение с друга(и) възможна(и) ...

  • ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ДВОЙНАТА ФУНКЦИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯ ДИРЕКТОР И ЕФЕКТИВНОСТТА НА БАНКАТА: ПРИМЕРИ ОТ БАНКОВИЯ СЕКТОР В АФРИКА

    В статията се изследва връзката между двойствената функция на главния изпълнителен директор (като човек, изпълняващ ролята както на главен изпълнителен директор, така и на председател на борда на директорите ѝ) и ефективността на банката въз основа на функ¬ционален структурен анализ (ФСА). Настоящото проучване допълва съществуващата ...