Състояние и проблеми на българския туристически продукт на европейския пазар
Автори
Ключови думи
туристическо предлагане, дестинация „България”, пазарна концепция, проблеми на предлагането
Резюме
В статията се подлага на анализ състоянието на предлагането на туристически продукти и услуги, свързани с дестинация „България”. Целта се постига с помощта на ситуационен анализ, при който се разкриват пазарните позиции, които българските туристически продукти заемат в обхвата на Европа. Обект на изследване е характерът и спецификата на предлагането на български туристически продукт, а предметът се свързва с взаимодействието „търсене–предлагане” на туристически продукти за дестинация „България” в контекста на проблемите в туризма като стопанска дейност у нас. В статията също така се разкриват шансовете за успех въз основа на критичен подход върху постигнатите резултати през периода 2001-2011г. Засягат се проблеми, свързани с характера и структурата на българския туристически продукт; спецификата на предлагането на отделните емитивни пазари за дестинация “България”; особеностите на предлагането по отношение отделните елементи на туристическите пакети за организирани пътувания към нашата страна.
Кодове на научна квалификация:
Страници: 17
Цена: 2 Точки